زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

جدیدترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان اعلام شد | ایران در رتبه بیستم دنیا

  • کد خبر: ۲۱۹۴۸۳
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
جدیدترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان اعلام شد | ایران در رتبه بیستم دنیا
تیم ملی فوتبال ایران همچنان رتبه دوم آسیا و بیستم دنیا را در رده‌بندی فیفا حفظ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی فوتبال ایران در فروردین ۱۴۰۲ در دو دیدار در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ترکمنستان رفت و توانست در تهران با نتیجه ۵ بر صفر به برتری برسد و در دیدار برگشت نیز با یک گل برنده شد تا ۶ امتیاز را به دست بیاورد و صعودش را به دور بعدی انتخابی جام جهانی قطعی کند. 

در حالی که سایت فیفا مطابق هر ماه پنج‌شنبه ۱۶ فروردین رده بندی تیم‌های ملی را مشخص خواهد کرد ولی براساس بازی‌های صورت گرفته رده‌بندی برترین تیم‌های ملی فوتبال جهان مشخص شده است.

تیم ملی فوتبال ایران بدون تغییر نسبت به ماه قبل در رده بیستم و دوم آسیا باقی ماند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی آرژانتین، فرانسه و بلژیک رتبه‌های اول تا سوم جهان را در اختیار دارند.

بیش‌ترین صعود

تیم ملی فوتبال اندونزی نیز بعد از دو برد برابر ویتنام توانست ۸ پله در رده‌بندی صعود کند و به رده ۱۳۴ جهان برسد. تیم ملی فوتبال افغانستان نیز به لطف برد ۲ بر یک برابر هند توانست ۷ پله در رده‌بندی صعود کند و به رده ۱۵۱ جهان برسد.

بیش‌ترین سقوط 

تیم ملی فوتبال ویتنام با ۱۰ پله سقوط به رده ۱۱۵ جهان رسید.

رده‌بندی ۱۰ تیم برتر فوتبال جهان در ماه آوریل:

۱- آرژانتین 

۲- فرانسه 

۳- بلژیک

۴- انگلیس

۵- برزیل

۶- هلند

۷- پرتغال 

۸- اسپانیا 

۹- ایتالیا 

۱۰- کرواسی 

رده‌بندی ۵ تیم برتر آسیایی فوتبال جهان در ماه آوریل:

۱- ژاپن (۱۸ دنیا)

۲- ایران (۲۰ دنیا)

۳- کره جنوبی (۲۳ دنیا)

۴- استرالیا (۲۴ دنیا)

۵- قطر  (۳۴ دنیا)

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->